simmeboyboy Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 det tog 5 timmar att få 100% för mig det tror inte jag häller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vad ska man göra på uppdraget MESSING WITH THE MAN det är ju omöjligt kan nån hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Har klarat det nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terminator Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Klarat spelet utan fusk!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag kan inte göra några mer uppdrag har typ gjort 20 st jag tror jag gjort dom i fel ordning eller nåt!Är det nån annan som det har hänt samma sak för det hände så för min kompis också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 jag háde det jag klara ut det sen byte jag det till tony hawk pro skater 4!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D.I.F. Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag har spelet & kan BARA göra uppdrag för dias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oliver_cool Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jagn har det har inte kommit så långt tycker mest det är roligt ta bilar motorcyklar och köra runt köra på rampar ok döda folk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta vice-man Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 hmmm var finns alla hide packet? :roll: :roll: :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 hmmm var finns alla hide packet? :roll: :roll: :roll: Kolla på http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har gta vice city och jag har klarat det till ungefär 80% men har fastnat vid paul kent när man ska rädda lance!kan nån säga hur man ska klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst qvigge_rain91 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jaja ja ja aj kan inte can ynot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg