Vickz Skrivet 20 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2014 Jag är kär i den här tjejen, första gången jag hörde hennes röst var på en låt med Ken Ring. Nu har jag fått veta att hon har ett eget band som är sjukt stora i USA men inte så jättestora här än? Eller jag kan ha fel? NONONO heter gruppen och de har gjort den där låten Pumpin Blood som varit med i massor av reklamfilmer. Såg att de var nominerade igår på Grammisgalan också, rätt ballt! Den här låten är ju magisk eller vad tycker ni? NONONO – Hungry Eyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 20 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2014 Har nog ramlat in på bandet's sida på Spotify någon gång, via recommended. Men jag fastnade inte för musiken. Känner dock igen namnet via Spotify. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vickz Skrivet 25 Februari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2014 Har nog ramlat in på bandet's sida på Spotify någon gång, via recommended. Men jag fastnade inte för musiken. Känner dock igen namnet via Spotify. Ja jag såg de på recommended också! Men de verkar ju faktiskt vara rätt stora här i Sverige också. Vunnit p3guld och uppträtt i skavlan. Och var nominerade i två kategorier på Grammisgalan. Så det är ju det största vi har här i Sverige i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 25 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2014 (redigerat) Ja jag såg de på recommended också! Men de verkar ju faktiskt vara rätt stora här i Sverige också. Vunnit p3guld och uppträtt i skavlan. Och var nominerade i två kategorier på Grammisgalan. Så det är ju det största vi har här i Sverige i principOm vi glömmer Avicii.. Och kanske några till. - Men "Pumpin Blood" Har man hört rätt mycket. Redigerat 25 Februari 2014 av EpixaRises 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vickz Skrivet 28 Februari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2014 Haha ja jag läste att Avicii´s låt Hey Brother har fått över 200 miljoner spelningar på Youtube nu, vilket aldrig hänt innan med någon artist. Så han är ju inte bara störst i Sverige, han är störst rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2014 Haha ja jag läste att Avicii´s låt Hey Brother har fått över 200 miljoner spelningar på Youtube nu, vilket aldrig hänt innan med någon artist. Så han är ju inte bara störst i Sverige, han är störst rakt av. Gangnam style som har nästan 2 miljarder? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vickz Skrivet 14 Mars 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2014 Ja juste den där Gangnam låten ja. Jäklar vad den gick bra på Youtube. NONONO har släppt video till deras senaste låt, vad tror ni den kommer att komma upp till? 1 mil? http://www.youtube.com/watch?v=afybwxDS1ho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2014 Ja juste den där Gangnam låten ja. Jäklar vad den gick bra på Youtube. NONONO har släppt video till deras senaste låt, vad tror ni den kommer att komma upp till? 1 mil? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.