Hoppa till innehåll

Stina Wäppling


Vickz
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är kär i den här tjejen, första gången jag hörde hennes röst var på en låt med Ken Ring. Nu har jag fått veta att hon har ett eget band som är sjukt stora i USA men inte så jättestora här än? Eller jag kan ha fel? 

 

NONONO heter gruppen och de har gjort den där låten Pumpin Blood som varit med i massor av reklamfilmer. Såg att de var nominerade igår på Grammisgalan också, rätt ballt! 

 

Den här låten är ju magisk eller vad tycker ni? NONONO – Hungry Eyes

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nog ramlat in på bandet's sida på Spotify någon gång, via recommended. Men jag fastnade inte för musiken. Känner dock igen namnet via Spotify.

 

Ja jag såg de på recommended också! Men de verkar ju faktiskt vara rätt stora här i Sverige också. Vunnit p3guld och uppträtt i skavlan. Och var nominerade i två kategorier på Grammisgalan. Så det är ju det största vi har här i Sverige i princip

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag såg de på recommended också! Men de verkar ju faktiskt vara rätt stora här i Sverige också. Vunnit p3guld och uppträtt i skavlan. Och var nominerade i två kategorier på Grammisgalan. Så det är ju det största vi har här i Sverige i princip

Om vi glömmer Avicii.. Och kanske några till.

 

- Men "Pumpin Blood" Har man hört rätt mycket.

Redigerat av EpixaRises
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...