ArcticEmpire Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 Är det någon som har det eller tänker köpa det?Man är ju lite sugen eftersom det är ett Halo spel, då jag följder Halo serien, men jag är skeptisk när det inte är ett FPS spel. Berätta vad ni tänker och era åsikter om detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 (redigerat) ser riktigt ut Redigerat 9 April 2014 av Musten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 11 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2014 ser riktigt utberor helt på kan ju vara kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 April 2014 Rapport Dela Skrivet 11 April 2014 beror helt på kan ju vara kul.tänkte bara "vad grymt det skulle vara om det var first person" när jag såg videon :( 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 11 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2014 tänkte bara "vad grymt det skulle vara om det var first person" när jag såg videon Ja det skulle varit mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 April 2014 Rapport Dela Skrivet 11 April 2014 liksom, ser ingen fördel alls i att ha det utformat på det sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2014 liksom, ser ingen fördel alls i att ha det utformat på det sättetNej eller hur, jag förstår liksom inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 14 April 2014 Rapport Dela Skrivet 14 April 2014 Det var väl skapat för telefoner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 15 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2014 Det var väl skapat för telefoner?Inte i huvudsak jag tror det är skapat till SNES. Man måste bara köpa till lite saker till den tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg