skummtomte Skrivet 2 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2014 (redigerat) Jag och ett par polare har nyligen "gjort klart" vår hemsida och tänkte be om lite feedback här www.kikshake.com Vad är ert första intryck? Finns det något som stör er som användare? Design? Skulle ni kunna tänka er använda sidan? Och skriv gärna lite fritt om vad ni tror och tycker, all kritik och feedback är bra :D Redigerat 2 Augusti 2014 av skummtomte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2014 (redigerat) Ser helt okej ut. Finns några saker jag stör mig på. T.exhttp://prntscr.com/48yaliAtt det där ligger mitt i allt, borde ligga på botten eller så.Sedan så fonterna i menyen. Ser lite jobbigt ut. Redigerat 2 Augusti 2014 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 (redigerat) Blev mer irriterad ju längre jag var inne på er sida. För det första ni borde förklara vad det är för något ni har på sidan.Seden är färgvalet ganska omodernt, det ser ut som en äldre sida som skulle kunna handla om miljö ( det är så jag känner när jag ser de där färgerna tillsammans). Sedan trodde jag som det brukar vara, en meny till vänster åt sidan, men det verkade vara något sorts sök-system // tycker det borde vara tydligare markerat! Sedan efter en bra stund insåg jag att det var en dejting sida som länkade användares kik och snap osv.. .headline lägg till top: 5px; .header lägg till: overflow-y: hidden; #menucontainer Ta bort: overflow: auto; Så blir inte logon så irriterande. Och varför inte bara ha sidan på svenska när alla användare är från "Sweden"? Redigerat 3 Augusti 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.