Toyro Skrivet 13 September 2014 Rapport Dela Skrivet 13 September 2014 Jag har precis börjat gymnasiet första år. och då tar jag alltid med mig mina steel series hörlurar i min ryggsäck. Men i fredags så kunde jag inte höra i min högra? Jag vet inte vad jag ska göra. Behöver hjälp/tips! tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 September 2014 Rapport Dela Skrivet 14 September 2014 Glapp/fel på kabeln. Öppna upp det och laga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toyro Skrivet 14 September 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2014 Glapp/fel på kabeln. Öppna upp det och laga.Hur öppnar man upp det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 September 2014 Rapport Dela Skrivet 14 September 2014 Hur öppnar man upp det då?http://fragbite.se/forum/teknik/hardvara/thread/907895/steelseries-siberia-v2-glapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.