Erik_Singer Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Pokenmon Sapphire: Jag har letat överallt efter HM07 Waterfall, man har inte hittat det. Var finns den nånstans? Redigerat 23 Maj 2004 av Erik_Singer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 I Cave of Origin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik_Singer Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 på vilken route ligger den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 I Sotopolis City! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 I groudon grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik_Singer Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 nu har jag fått flera olika budskap här.. vilken route? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det e i en stad som heter Sotopolis city som ligger på vatten det e som om den ligger i en stor krater efter en vulkan.. den e omringad av berg och man måste klara Team aqua/magma för att komma in och man ska ha dive mm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 där kyogre/grodoun är ta alla bollar nån av dem kommer finnas en HM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik_Singer Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 har kommit dit nu. men dörren till gymet är låst, och jag får inte komma in i cave of origin. hur kommer man in i gymmet och grottan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 du ska leta under vattnet efter en likadan grottingång som när du ska in i staden men det ska ligga en ubåt där.. sen klarar du bara den undervattensgrottan som den heter där team magma/aqua är och då ska du in i staden igen och in i cave of origin fånga eller klå groudon/kyogre på nåt sätt och sen kan du komma in i gymmet och klara det.. hoppas du klarar isen i gymmet... det e kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik_Singer Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 var finns team aqua eller om det var magma? jag hittade ubåten med inte dem.. var finns de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 när du hittat ubåten ska du dyka upp inne i den grottan så kommer du till Seafloor Cavern... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg