Gäst Guest Skrivet 2 November 2014 Rapport Dela Skrivet 2 November 2014 Jag undrar hur man hackar candy crush saga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaBot Skrivet 2 November 2014 Rapport Dela Skrivet 2 November 2014 Detta är den officiella Candy Crush Saga (Facebook.com) (Webbläsarspel)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 2 November 2014 Rapport Dela Skrivet 2 November 2014 (redigerat) Jag undrar hur man hackar candy crush sagaCheat engine kommer att vara till nytta! Har själv använt det i yngre dagar för att skaffa hög highscore på Robot Unicorn Attack! Till en viss del* Använde mig även av funna Glitchar och buggar! Finns förmodligen några i Candy crush med. Har dock inte försökt att bugga upp det. Redigerat 2 November 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 16 November 2014 Rapport Dela Skrivet 16 November 2014 På bana 210 ska man blanda två strösslade karameller för att skjuta bort allt lakrits på vänstra spelhalvan, hela den sidan är täckt med lakrits, men när jag blandat dom så skjuter den bara bort karamellerna på den högra sidan och all lakrits är kvar, man har bara 30 drag på sig, hur ska det då gå till? När jag tittar på fusket, filmklippet på den banan så skjuts all lakrits bort på vänstra sidan, är det något fel på min bana ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ullakajsa Skrivet 7 September 2015 Rapport Dela Skrivet 7 September 2015 Sitter fast på bana 80! Har försökt i över 2 mån. Men det är omöjligt att få 21 björnar! 19- 20 går bra1 Nu ger jag opp det är synd föe det här spelet är roligt! Eftersom jag ingen ungdom är "snart85" så har det här passat mig. Kan ingen engelska heller! Hälsning från Ullakajsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ullakajsa Skrivet 7 September 2015 Rapport Dela Skrivet 7 September 2015 Är det någon som kan hjälpa mig på bana 80! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ann-Christin Skrivet 29 September 2015 Rapport Dela Skrivet 29 September 2015 Namn: Ann-Chrisen Fröjd E-post: [email protected] IP Adress: 90.231.171.221 Meddelande: Är på nivå 125 där jag samlar i en glasskål på vänster sida i spelet. Det ska gå att samla i alla fem tillfällen. Men det fungerar bara på första. Siffran 125 rör sig då. Men på resterande står den stilla och glasskålen är borta. Vad kan det bero på? Det är ganska irriterande när det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mia Skrivet 24 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2016 hur fungerar fusket i nr 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belissima72 Skrivet 8 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2016 Sitter fast på bana 80! Har försökt i över 2 mån. Men det är omöjligt att få 21 björnar! 19- 20 går bra1 Nu ger jag opp det är synd föe det här spelet är roligt! Eftersom jag ingen ungdom är "snart85" så har det här passat mig. Kan ingen engelska heller! Hälsning från Ullakajsa!Snälla du ge inte upp!! Jag har oxå gett upp några ggr men kommit tillbax fler ggr och då har man klarat av banorna. Jag var oxå fast på bana 80 men du ska se ju högre bana du kommer till blir det ännu svårare!! Jag är på bana 121...Förstår mig inte på att ni vill fuska er igenom spelet!! Jag tycker att man ska försöka utan att fuska...men går det inte så klart ska ni fuska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Essepitan_* Skrivet 30 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2016 Vad/hur skall man göra i bana 422 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Anne_* Skrivet 28 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2016 Varför försvinner allt man samlat? I form av klubbor, prickiga, fiskar mm???? Min kompis hade samlat 40 olika saker o helt plötsligt var ALLT borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 30 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2016 Allt mitt äre borta me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.