FuskaBot Skrivet 12 November 2014 Rapport Dela Skrivet 12 November 2014 Detta är den officiella EmojiNation (iPhone/iPad/iOS)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrsa Skrivet 23 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2015 Hej folket! Jag har fastnat. Bilderna är en snöflinga, blomma, sol & höstblad. Det är 4ord. första ordet är 6 bokstäver, andra ordet 3bokstäver, tredje ordet 6bokstäver, sista ordet är 4bokstäver. De bokstäver jag har till hjälp är: A E G H I MM O RRR SS TT VV Ö Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anki Skrivet 1 December 2015 Rapport Dela Skrivet 1 December 2015 Hejsan hjälp mig emoadirpnn dessa bokstäver har jag men bara fem behöver jag Tack på förhand / Anki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alllllllllleeeee Skrivet 31 December 2015 Rapport Dela Skrivet 31 December 2015 Jag har fastnat på nivå 30.. Det är en pil uppåt och en hand.. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Issa Skrivet 11 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2016 Jag har fastnat på länder/städaren iPad tvillingar. Häst och nudlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_welandershanna_* Skrivet 15 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2016 Sitter fast på Emojination 2 level 15. Pratbubbla, mörkhyad tjej, vågskål, mörkhyad kille. Blir tokig men lyckas inte läsa det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Emma_* Skrivet 29 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2016 Jag har fastnat på den vanliga ,nudlar ,två tvillingar,häst och iPhone tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Emma_* Skrivet 29 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2016 Mej Ida svaret är typ årstider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Nadis_* Skrivet 27 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2016 Nivå 17-9...nån som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.