DarknessSky Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Vilket är erat "favorit genre" när det kommer till musik? Med favorit syftar jag på den genre du lyssnar mest på. För mig är det mest house men även en hel del hip-hop som kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Lyssnar nästan uteslutande bara på hiphop, men även house och trap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 22 November 2014 Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 (redigerat) Kan lyssna på nästan allt utom deprimerande Mainstreammusik från topplistan på Spotify, har riktigt svårt för att tycka det är bra, men kanske 2 av låtarna där och okej. Annars som mest gillar jag: mashup, DnB, deep house, techno, chiptune, electro, hip hop, trap, dubstep, chillstep, psykedelisk trance, ambient, punk, rap rock och rock. Kan nästan lyssna på allt som sagt. Redigerat 22 November 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.