Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden För Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu skryter du bara!

Inte bara, men till viss del, ja. Min placering är rätt så unik med tanke på att jag är den enda på topp 10 som är registrerad 2006 eller senare. Om det börjar skrivas interssanta saker är jag inte den som medvetet sitter med armarna i kors men som sagt, känns inte som om det ligger på mitt bord att dra igång sidan. Min tid har varit för många år sen. Jag är bara en tragisk kvarleva från en svunnen tid. Framtiden tillhör ungdommen. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt.

Många av dagens spel väljer bort fusk funktionen, så det är inte så konstigt att sidan förlorar popularitet. .
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Stämmer bra att det är allt färre fusk, samtidigt så ökar intresset för spel överlag. Eftersom fusken försvinner så har det blivit mer fokus på guider och liknande.

 

Nästa uppdatering som kommer mot slutet av denna månad kommer ha lite mer fokus på att få folk att bli medlemmar samt på frågesporterna. Bland annat så skall de återigen bli möjligt att skapa nya frågesporter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sett för ett tag sen att FuskaMedaljerna inte fungerar som de skall men glömt skriva det här. Hur som helst så räknas alla medaljer och de kommer att delas ut retroaktivt. Jag skall försöka få det fixat till nästa update så det fungerar automatiskt igen :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dykt upp rätt mycket buggar på senaste dagarna tråkigt nog. Så updaten för denna månaden kommer troligtvis att bli förskjuten några dagar. Min plan först vara att släppa den under slutet av denna vecka. Men vi får se hur det utvecklar sig.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...