💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden För Nya Fuska

156 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nu borde det fungera bättre! Av någon anledning så skickades man till fel formulär.

Hur gick det med tävlingen, var det någon som vann eller?
Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #142

4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta.

Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta.

Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar.

Var man tvungen att få minst ett svar för att delta i tävlingen?

Senast ändrad:

23 Aug 2015
Nivå 0 · Nykomling

Om man läser en låst tråd står det "Logga in för att kunna skriva inlägg".

Jag var inne i en tråd så dök en notifikation upp med "nya inlägg, klicka för att uppdatera". När jag klickade så kom en progressbar som försvann efter en sekund och inga nya inlägg dök upp. Notifikationen stod kvar och man kunde trycka flera gånger utan att den lyckades ladda något. När jag tryckte F5 och sidan laddades om fullt så fanns det nya inlägget där.

Om man skriver två inlägg på rad så slås dem visst ihop.

test

Trådstartare #145
↗ till inlägget

Var man tvungen att få minst ett svar för att delta i tävlingen?

Ja

Vad har hänt med alla moderatorer? Vad jag vet så är det bara du som är mest inne av dom :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad har hänt med alla moderatorer? Vad jag vet så är det bara du som är mest inne av dom :P

Har inte funnits några aktiva moderatorer på år och det behövs knappast.

24 Aug 2015
Trådstartare #148

Kort och gott, det behövs inte då aktivitet sjunkit samt möjligheterna att hantera olika fall blivit så bra.

28 Aug 2015
Trådstartare #149

Ikväll skall Fuskaservern ut på äventyr och flytta till en ny serverhall i Stockholm. Flytten genomförs 22.30-24.00 så räkna med att det blir ett avbrott.

30 Aug 2015
Nivå 0 · Nykomling
31 Aug 2015
Trådstartare #151
↗ till inlägget

Fixat! Gillar du inte hemliga uppdateringar? :D

Senast ändrad:

WASD reagerade på det här
25 Jan 2016
Trådstartare #152

Varit en liten driftstörning under kvällen men nu skall den vara över.

17 May 2016
Trådstartare #153

Under natten så har Fuska fått en serveruppdatering! Märker ni några buggar så skicka gärna ett privatmeddelande till mig eller mejla [email protected] :)

WASD reagerade på det här
16 Sep 2020
Nivå 0 · Nykomling

Jag har svårt att hitta äldre inlägg på forumet, behövde vända mig till en extern sökmotor för att hitta denna tråden som jag visste fanns. Det verkar just vara i feedback-forumet.

Om jag går in på "Ämnen" på min profil så finns inget där, men jag vill minnas att jag gjort ett par sådana.

17 Sep 2020
Trådstartare #155
↗ till inlägget

Jag har svårt att hitta äldre inlägg på forumet, behövde vända mig till en extern sökmotor för att hitta denna tråden som jag visste fanns. Det verkar just vara i feedback-forumet.

Om jag går in på "Ämnen" på min profil så finns inget där, men jag vill minnas att jag gjort ett par sådana.

Hmm lurigt, tanken är att Fuska ska få en update till slutet av nästa månad. Så förhoppningsvis blir det åtgärdat då :) Några buggfixar eller felsökning kommer därmed inte göras på gamla "Fuska".

30 Sep 2020
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hmm lurigt, tanken är att Fuska ska få en update till slutet av nästa månad. Så förhoppningsvis blir det åtgärdat då :) Några buggfixar eller felsökning kommer därmed inte göras på gamla "Fuska".

Jag vet nämligen att jag gjorde en tråd med yttranden gällande nedläggningen av FuskaMynt strax efter pressmeddelandet gick ut, men lyckas nu inte alls hitta den tråden. Den hade fått något svar men inte av dig tror jag.

1 Oct 2020
Nivå 0 · Nykomling

Jag skrev ett script som loopade igenom alla senaste trådar utifrån id och hittade min tråd som annars är osynlig för sökmotorer, inklusive fuskas egna: https://fuska.se/forum/topic/159954-fuskamynt-l%C3%A4ggs-ner/

Hade missat att du svarat! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in