Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden För Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kan klicka på "Starta frågesporten", men sen händer inget. Det samma gäller denna:

http://fuska.se/fragesporter/quiz/play?quiz=246

 

De som har funkat då, vilket är de flesta av dem få jag har prövat, har fungerat utmärkt.

Verkar det enbart vara dina egna som inte fungerar? Har du hittat någon av dina egna som fungerar? Båda du har länkat har ju varit dina egna tänker jag.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar det enbart vara dina egna som inte fungerar? Har du hittat någon av dina egna som fungerar? Båda du har länkat har ju varit dina egna tänker jag.

Resten av mina egna funkar, alla andra jag har testat som inte har varit mina har fungerat också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resten av mina egna funkar, alla andra jag har testat som inte har varit mina har fungerat också.

Ok! Har kollat själva frågesporterna och de verkar OK, så blir lite mer grundlig felsökning framöver, står lite annat på listan före dessvärre.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad konstigt, jag har testat i både Chrome och Firefox och det blir automatiska radbrytningar precis som det skall. Det kan inte vara något plugin som förstör för dig? Den avancerade editorn kräver bland annat att javascript är aktiverat nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Jesper93

Det är Klart Själva sidan är shyst det enda som jag kan tycka är lite tråkigt är väl att det är rätt så dött i olika trådar och på fuska nu förtiden. Innan denna nya Uppdateringen på sidan kom så var det ( enligt mig) full fart i alla trådar det skrevs o debatterades om vartannat.

 

Sen kan jag förstå om alla har mycket att göra skola jobb osv.

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle säga att aktiviteten även innan uppdateringen i just forumet var rätt så där. Sedan lanseringen så har den dock sjunkit ännu mer, men kollar man statistiken så har den börjat stiga igen.

 

Nu lägger jag även med tid på att fixa till sidan och i viss mån plocka fram nya funktioner. Så framöver kommer det att hända betydligt mer.

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuskaMynt ges numera i samtliga forum förutom "Humor,  Forumlekar och spelberättelser", vid varje inlägg så får man 5 FM. 

 

När det kommer till att skapa nya ämnen så ges 50 FM i samtliga forum förutom de under "Övriga Ämnen", dessa ger 25 FM.

Gruppforum ger som innan 0 FM oavsett.


En annan nyhet är för er som ibland skickar gratis SMS. Från och med nu så får aktiva medlemmar företräde när gratis SMS släpps. Som aktiv medlem räknas man ifall man har skapat eller skrivit ett inlägg i forumet samma dag med undantag för just inlägg i "Humor,  Forumlekar och spelberättelser".

 

Gratis SMS som finns kvar släpps för ej aktiva medlemmar kvart över, medan icke medlemmar får vänta till halv, ifall det finns några kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin, för fan!

Varför kan vi inte välja specifika sidor i mobilen, och varförmåste vi bläddra ner för att byta sidor?

Forumet kommer att bli bättre i mobilen när ipb 4 är moget att gå över till. Beroende på mobil så kan du välja att köra webbversionen. På vissa mobiler fungerar den alldeles utmärkt i liggande läge.

 

Men håller med dig att det inte är optimalt idag, möjligtvis kanske jag kan få det lite bättre. Men tror den stora förbättringen dröjer till i och med ipb 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...