FuskaBot Skrivet 2 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2015 Detta är den officiella forumtråden för FarmVille 2: Livet på landet. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för FarmVille 2: Livet på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Linda Skrivet 2 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2015 Någon som vet hur man får valnötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 3 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2015 Potatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 3 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2015 Vilken nivå öppnas fyruppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 21 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2015 Någon som vet hur man får saker i sädsilon? eller hur den fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 21 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2015 PotatisDu får vattna ett potatisland för att få potatis, ibland inte ofta men det har hänt ibland,väääldigt sällan, så finns de dem som säljer potatis, annars kan man nog inte få det på det nåt annat sätt.. ibland säljer jag potatis tillexempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 21 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2015 Ibland händer det att jag inte kommer åt spelet på flera månader, för att sedan helt plötsligt komma åt det igen. det bara påbörjar nedladdningen för att sedan brytas nästan med en gång. Är det någon som vet varför, eller vad man gör åt det. Eller fungerar spelet så att man får vänta någon månad på att få börja spela igen?[email protected]Stefan K på nivå 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 28 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2015 Jag har oxå detta problem, skönt att höra att det är fler trodde det var fel på min dator. Men tyvärr vet jag inte vad det beror på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Sanna_* Skrivet 2 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2016 Är de nån som vet vad glödlampor är till för å vad man gör med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 3 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2016 tänder lampor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jeanette Skrivet 5 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2016 Är de nån som vet vad glödlampor är till för å vad man gör med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jeanette Skrivet 5 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2016 Man uppdatera verandan till huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.