pruttans Skrivet 5 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2016 Roligt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 12 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2016 Kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_cougero_* Skrivet 17 November 2016 Rapport Dela Skrivet 17 November 2016 hej är det någon som vet vad man ska göra på skötargården för att få belöningen med bättre vatten å allt det andra som blir bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Alexandra_* Skrivet 14 Januari 2017 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2017 Hur ser verandaikonen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_majsan_* Skrivet 24 November 2017 Rapport Dela Skrivet 24 November 2017 FarmVille 2 efter en nyligen uppdatering så går spelet inte vidare utan rutan om uppgradering står kvar bara och man kommer inte vidare vad är det för fel och har ni någon ide på detta fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 3 December 2017 Rapport Dela Skrivet 3 December 2017 farmville spelar nån fortfarande det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_dee_* Skrivet 19 September 2018 Rapport Dela Skrivet 19 September 2018 hej! måste man vara kopplad till facebook för att uppgradera gårdstavlan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Tonny_* Skrivet 8 Juni 2019 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2019 Jag kan inte köpa eller sälja vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Helpmepls_* Skrivet 30 September 2019 Rapport Dela Skrivet 30 September 2019 Hej, jag har en fråga som är rätt allvarlig och behöver hjälp FORT as possible. Hur tar man bort en sak man råkat köpa på farmville 2 den saken tar nämligen för mycket plats på gård. Jag vill så gärna köpa en silo men kan inte placera den där jag vill pga att jag har köpt den där jävla saken hjälp på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Muttimelon_* Skrivet 9 Maj 2020 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2020 Varför är spelet uppförstorat och smidigt kommer ingenting, jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Sussi_* Skrivet 1 September 2020 Rapport Dela Skrivet 1 September 2020 Vad ska jag med sjöborrar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.