Master_Tiko Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Hur får man tag i den fjärde gubben Piers? :?: Jag har gjort allt man måste göra i Alhafra och allt i Air´s Rock vad ska jag göra nu? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Du råkade trippelposta ett nytt inlägg, det måste vara rekord! Det finns två till EXAKT samma trådar, menm oroa dig inte! Ta bort dom andra Admin/Mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Jaja men snälla svera på min fråga :cry: :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 gå till madra. gå till borgmästans hus och prata me dom i huset. gå ut. då kommer menardi's syster å snackar me dej. sen måste du gå te vänter på världskartan. då kommer du te gondowans cliffs. ta dej över. gå te narbwe(?). gör de du vill gö där och gå sen ut ur staden. gå uppåt. då kommer du te kibombo mountains. ta dej igenom där och gå sen uppåt och lite te vänster. då kommer du te kibombo. klara allt man ska gö där och då får du piers!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Va Bra Man Hur Klarar Det Då :?: :cry: :?: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Snälla Ge Mig Nån Ide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 http://members.aol.com/animemaster6500/GoldenSun.html :new_popcornsmiley: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg