FuskaBot Skrivet 10 April 2015 Rapport Dela Skrivet 10 April 2015 Detta är den officiella forumtråden för Counter Strike: Global Offensive. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Counter Strike: Global Offensive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 April 2015 Rapport Dela Skrivet 10 April 2015 (redigerat) Hur många är det här på fuska som lirar CS:GO? :) Isåfall vilken rank är ni? Samlar ni skins? Eller kör ni bara casuals som jag? :P Redigerat 10 April 2015 av BURK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 April 2015 Rapport Dela Skrivet 10 April 2015 (redigerat) Hur många är det här på fuska som lirar CS:GO? :) Isåfall vilken rank är ni? Samlar ni skins? Eller kör ni bara casuals som jag? :PNär jag spelade aktivt peakade jag i DMG, nu kör jag mest på skoj bara. Spenderar nog mer tid på att betta än vad jag spelar :p Redigerat 10 April 2015 av Draghguggwhor 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uchiamadara Skrivet 18 April 2015 Rapport Dela Skrivet 18 April 2015 det var ett bra tag sen man spelade CS. som CS war3 mod, dylikt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 7 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2015 Någon som har ett acc som man kan tänkas ge bort eller sälja till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.