FuskaBot Skrivet 10 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2015 Detta är den officiella forumtråden för Pet Rescue Saga (Facebook.com). Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Pet Rescue Saga (Facebook.com). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rosen Skrivet 10 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2015 Har nu spelat en månad men kommer ingenstanshar tagit del av fisken Mendez hjälper inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Linnan Skrivet 31 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2015 Pet Resque nivå 365 är så svår och jag förstår inte Facit-fusket för det går för fort Någon mera som har fastnat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 2 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2015 Pet Resque nivå 365 är så svår och jag förstår inte Facit-fusket för det går för fortNågon mera som har fastnat ?ja det har jag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Sweden_* Skrivet 27 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2016 Pet Recue Kan inte se några lösningar i Fuska.se Kunde tidigare - vad har hänt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Sweden_* Skrivet 15 September 2016 Rapport Dela Skrivet 15 September 2016 Hur många nivåer finns det i PET RESCUE ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Gunilla_* Skrivet 11 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2019 Hur funkar fjärilarna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_katarina_* Skrivet 25 November 2019 Rapport Dela Skrivet 25 November 2019 Hjälp mig, förstår inte hur jag ska göra nivå 887 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Agge_* Skrivet 27 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2020 Varför har Spargrisen tomts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.