energypower Skrivet 8 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2016 Någon som har en bra idé hur man kan använda mobiltelefonen i mer än en dag eller två utan att man måste ladda sin mobiltel varje dag typ ? Ganska jobbigt. Och medans jag skriver om mobiltelefon, tänkte jag fråga om det är någon som vet varför jag inte får sms till mitt mobil utan att jag måste starta om mobilen för att få sms levererad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 11 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2016 Mobil batterier i dag är värdelösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 11 Oktober 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2016 (redigerat) Mobil batterier i dag är värdelösa Inte om man beställer en mobil med 6000mAh, som jag gjorde, och det var en Oukitel k6000 pro Batteriet håller i minst 5 dagar, och det är en Android 6.0 :)Glad som tusan :) Redigerat 11 Oktober 2016 av energypower Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 1 Maj 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2017 Solen30. Vad tycker du att man skall använda istället då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.