swiwi Skrivet 28 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2017 Tja. Jag bråkade precis med mitt stolpskott till ex och dundrade sönder skärmen på min Mac. Inte helt och hållet, men den blev lite skadad. Datorn är rätt störd sen tidigare då en polare spillde ut ett helt stort glas vatten på den, så har ändå tänkt hitta en ny ett tag nu. Vad har ni för rek ang laptops? Ska gå smidigt som fan att plugga på, och vill kunna kolla film etc. Spela gör jag på en stationär så det har jag inget behov av. Har haft Logic och andra skapande program på mina Macs hittills, så gillar Apple för det, men rent systematiskt föredrar jag Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 30 April 2017 Rapport Dela Skrivet 30 April 2017 Bra Laptop ? Beror på om du vill ha bra processor, bra batteritid, eller annat ? Jag själv föredrar batteritid på bärbar dator än allt annat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prox Skrivet 2 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2017 Acer brukar ha bra skit, haft två och varit helnöjd med de. Men som ovan skriver, det beror på vad det är du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 2 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2017 Elgiganten brukar ha bra datorer och bra erbjudanden på d.o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prox Skrivet 3 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2017 Även MediaMarkt brukar ha rätt bra erbjudande, vet dock inte hur bra datorer de har men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorbit1 Skrivet 2 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2017 Samsung är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.