JYCKEN Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Hur fångar man Kyogre med Ultra Ball? Hur många behövs? Hur gjorde du? första gången döda jag honom men jag spara innan sen stängdä jag av och satt på så jag möte den igen. jag skada honom lite och sen kasta jag en ultra ball så jag fånga honom på ett kast!!! p.s. det är vekligen sant!! :) :) tänk dig, bara en enda ultra ball!! B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 allt handlar om tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 exakt man kan inte jaga de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rajak Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja tog inte master ball i team aquas grotta :( vart hitade du den da??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja har den inte..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGamer Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag hade tur.Jag fångade Kyogre med 1 ultra ball på direkten efter att haft skadat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg