Lampa Skrivet 11 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2017 (redigerat) Tjenare!Det är så att i nu läget är jag tvungen att använda en gammal skit dator pga min andra har lite problem.Men problemet med denna datorn jag använder nu har inte word-dokument eller powerpoint eller andra liknande program av dem. Jag behöver verkligen dem programmen nu den sista tiden innan skolan är slut då jag har lite olika uppgifter jag måste lämna in.Är det någon som vet vart jag kan få tag i dessa program gratis?Om ni vet någon bra länk med crackad version eller så så är det bara att skicka iväg ett pm till mig eller även skriva här då det kan finnas andra också som kan behöva hjälp med detta! Tack så längeMvh, lampan på taket :P Redigerat 11 Maj 2017 av Lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 5 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2017 Löste det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anki43 Skrivet 9 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2017 Hej har det löst sej med ditt Word problem i datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FragaUgglan Skrivet 11 September 2017 Rapport Dela Skrivet 11 September 2017 Man kan ju använda OpenOffice annars, eller Google docs...precis lika bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.