Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag la in över 1000 poäng på banken för 2-3 dar sen... och nu har jag bara 398 poäng kvar... hur kommer d sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag tror (inte säker) att man måste betala när man har pengarna i banken men det är ju konstigt att du har så lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag vet! jag är säker på att jag fick 1000 poäng av 0013 för att han skulle va me i ngcteamet men då nu när jag skulle ta ut dem var de bara 398... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Det verkar väldigt konstigt ja det håller jag med dig om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 men varför sätter du in på banken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 en fråga bara är det någon mening medv att säta in på banken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Det är ju 2% ränta och 2% utdrag, d.v.s: Varje månad (30 dagar) får man alla pengar man har på banken 2% mer, men om man tar ut så drar dom bort 2% från det man har i banken, med andra ord: Det lönar sig i längden, men inte för tillfället. (Men dom drar ju inte sååå mycket!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 men varför ska man sätta in på banken det kostar bara att sätta in och ta ut men så var det för mig föryt också poängen bara försvann kanske nått nån bankrånare har varit i farten :shock: (skoja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 ja kanske admin har varit i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 konstigt att det vart så mycket avdrag det borde bara blivit lite avdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 700 poäng är ganska mycket ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 ja sk*t mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.