alexander1986 Skrivet 2 December 2017 Rapport Dela Skrivet 2 December 2017 nån som spelar det? roligaste spelet jag spelat på många år kan jag säga och det är helt gratis! checka det :D kolla lite klipp på youtube t.ex, det är sjukt beroendeframkallande tycker jag hehe, hett tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 18 December 2017 Rapport Dela Skrivet 18 December 2017 ska kolla det verkar roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 18 December 2017 Rapport Dela Skrivet 18 December 2017 Vad är meningen? Fattar inte. Berätta gärna varför man sysslar med dessa spel! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 18 December 2017 Rapport Dela Skrivet 18 December 2017 Vad är meningen? Fattar inte. Berätta gärna varför man sysslar med dessa spel!roligt o mörda andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 19 December 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2017 Vad är meningen? Fattar inte. Berätta gärna varför man sysslar med dessa spel! meningen är att vinna :D komma först av hundra spelare varje match typ, skillnaden i detta mot andra "battle royale" spel är att man kan bygga och dessutom skjuta ner/hugga ner det mesta som träd, byggnader osv :D om nån skjuter på dig kan du snabbt bygga skydd tex, eller en snabb trappa för att attackera din fiende från ovan med en hagelbössa tex :D kan göra allt möjligt, och det är helt gratis! spelar både solo och med lag, bästa spelet ever typ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 20 December 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2017 nämnde jag att det är gratis? :D ladda hem det ! finns till playstation och xbox med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 26 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2018 Marodörer. Fy på er! Speldjävulen må ta er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 28 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2018 Haha, det var halvroligt. Bättre än de flesta sådana spel, men fortfarande halvbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 30 Januari 2018 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2018 Haha, det var halvroligt. Bättre än de flesta sådana spel, men fortfarande halvbra. :P om du spelar med 1 eller 3 polare i duo/squad och vinner en match eller två kommer du nog ändra dig! över 2 miljoner spelare inloggade nyligen och bara växer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 30 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2018 :P om du spelar med 1 eller 3 polare i duo/squad och vinner en match eller två kommer du nog ändra dig! över 2 miljoner spelare inloggade nyligen och bara växer :DHm, låter intressant! Måste prova. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 31 Januari 2018 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2018 Hm, låter intressant! Måste prova. för all del :) lätt värt att prova, själv kör jag mest solo då det är skoj för mig men riktigt kul att köra lag, fast inte lika kul att köra med randoms :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCdickface Skrivet 3 Augusti 2018 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2018 Vad är meningen? Fattar inte. Berätta gärna varför man sysslar med dessa spel! Är du fucking 80 år gammal och aldrig har rört en dator förut? Dra åt helvete jävla kärring! :ph34r: :huh: :blink: Fortnite är det fucking bästa spelet, om ni har något fucking annat att säga, gå och säg det någon annan jävla stans! Äckliga jävlar som skriver som pensionärer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.