zlatela Skrivet 20 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2018 om du skulle ändra livstil, skulle du då vilja gå tillbaka till vad du hade innan eller lägga tiden tlll det nya? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 9 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2018 om du skulle ändra livstil, skulle du då vilja gå tillbaka till vad du hade innan eller lägga tiden tlll det nya? gå tillbaka! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 14 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2018 gå tillbaka! :P +1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DolskSWE Skrivet 8 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2018 Tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 4 April 2018 Rapport Dela Skrivet 4 April 2018 Bra fråga, båda har sina för och nackdelar. det gamla känner du till medan det nya är ju trots allt nytt och outforskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 11 April 2018 Rapport Dela Skrivet 11 April 2018 bästa tiderna var typ i högstadiet/gymnasiet för mig iaf :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagred Skrivet 28 Mars 2019 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2019 Hej kära! Intressant ämne, tack så mycket)) jag skulle ha då att berätta för unga att inte spela datorn precis så, utan någon mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Vet inte faktiskt. Bra fråga. Tror inte jag ändrat livsstil någon gång. Alltid varit samma jag genom hela livet. Vad ska man ändra till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uladzimir Skrivet 12 September 2023 Rapport Dela Skrivet 12 September 2023 Livet är vackert 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
perlindholm Skrivet 26 September 2023 Rapport Dela Skrivet 26 September 2023 livet är vackert 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.