broderna Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Är det någon som har ett BRA tips???? Jag har 7 Ultra ball. Jag har testat att kasta 15-20 bollar på den men har inte kunnat fånga den. Jag har försvagat dess HP till 3 men har ändå inte kunnat fånga den. Jag använde Swamper Surf och Water Gun och de funkar bra men sedan försvagade jag inte HP:n mer. Snälla hjälp!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 fånga han med din masterball :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Gör surf sen mud shot tills han har lite liv sen fånga han med 3-5 ultra bollar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 i ruby ska man använda master boll till latios och till sapphire latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 NEJ, absålut INTE, spara den till LATIOS!!! Latios är enkel att fånga..... Jag fånga han med ultra ball............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) ja tog den med master ball.. men det e ävenden legendariska med MINST level!! och jag hade rätt mycket problem med rayquaza som e den legendariska med MEST level!! så man har bara en trapinch på bra level för den har arena trap så den inte kan fly eller en sjuhelsikes bra golbat eller crobat med mean look! Inlägg 600!! Redigerat 28 Maj 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 NEJ, absålut INTE, spara den till LATIOS!!! Nej spara den till rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 inte master ball till ray, jag fångade ray med 2 ultraball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 kan man inte kopiera 1 msterboll te 2 master boll eller få 2 master bolls? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Man kan inte kopiera på R/S.. Däremot kan man få 2 Master Balls. En i Team Magma's hideout och en på lotteriet i Lilycove. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 När man får första pris på lotteriet får man masterball(tror jag... jag har bara fått tredje pris ännu). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har arton master balls. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg