Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ja m4en man kan spela mot botar och det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ooohh.... det visste inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det där är beta versonen den riktiga ska man köpa på cd min kompis köpte den på cd man kan visst ladda ner hela.. :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 HÄR HAR NI ADDRESSEN TILL BÄSTA SERVEN!!! men den är 1.5 :cry: 64.30.221.197 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 jag söker efter en klan i cs. Är lite halvbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 det är nåra som säger att det är single player på condition zero men på ebgames sa du du måste först köra nåra updrag sen kan du köra online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 nee... iaf inte hos min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 du kan få joina min clan: =(soffan)= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
C_Ronaldo7 Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 kan jag få lite information av condition zero??? kommer den vara bättre än cs 1.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
C_Ronaldo7 Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Adda mig alla som har cs! [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 när jag år in på visa survrar sstår det host-eror sv-bad typ varför :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 just nu är det LAn på nästan alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.