king-of-the-kung-fu Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Jag tycker inte cs är nå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 det där var väl onödigt, det är vist det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det sjuka i det hela är att dom började sälja modifikationen för pengar om man inte har Half-Life. Sälja en modifikation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 mm dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshima Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 cs ä nog ett av det roligeaste spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 mm fast ibland är det lite långtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 e CS kul? har aldrig spelat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Cs suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Cs suger onödit inlägg, när jag gär ett game så komer alldrig några vad kan det bero på jag har 1.5 ???? :wink: och vet någon var man laddar ner pod-bot till 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 synd att man måste ha Half-Life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 asså hjälp mig skriv in vilken hemsida där man laddar hem cs(har half-life så att:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 http://www.cs-extreme.net/downloads/downlo.../downloadcs.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.