brihanala78 Skrivet 31 Oktober 2020 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2020 jag oköpte en silver iphone 12 pro och jag fick min fru pacific blue seasoned. efter att ha hanterat dem okayänns båda silverkanterna mycket mindre gripande än de stilla blå kanterna. har någon annan lagt märke till detta? jag såg att silver inte har pvd-beläggningen så det kan vara vad som händer här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timm Skrivet 26 Augusti 2022 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2022 Det verkar för mig att han är densamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GunillaEriksson Skrivet 12 Oktober 2023 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2023 Du kan använda bakstycke eller silikonskal för din telefon Det är ett vanligt problem för alla som köpt denna specifika telefonmodell 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.