majateresia Skrivet 17 Maj 2021 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2021 Hejsan, jag letar efter en bok jag läste för ett antal år sedan, i småskolan. Jag tror den hette "katten och tiden" men har inte hittat något som matchar den titeln så tror den kan vara fel. Den handlar om en flicka vars föräldrar är skilda, tror jag, och hon vill ha en katt men hennes mamma säger nej. En dag möter hon en katt och hon reser tillbaka i tiden där hon träffar sina föräldrar när de är unga, de ska rädda träd, och hennes mamma älskar katter då... Det är allt jag kommer ihåg, men har inte kunnat hitta något liknande någonstans. Tack för hjälp, om någon känner igen det :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweek89 Skrivet 12 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2021 Har du prövat att söka efter boken? I det sistnämnda fallet tror jag till och med du kan kontakta bloggen för att se ifall de vet vilken bok som åsyftas. I övrigt har jag ingen aning men lycka till i ditt sökande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 23 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2021 Den boken är en monumental bedrift gällande vissa aspekter, jag läser den varje år enbart för att påminna mig själv om vad en riktigt grym storywriting innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJeppePonken93 Skrivet 3 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2023 (redigerat) Kat det vara miranda o sjörövarkatten du letar efter bara en ren gissning Miranda vill ha ett husdjur, men mamma säger nej. En dag ser Miranda att fastighetsskötaren Idris bär hem en skadad katt Redigerat 3 Augusti 2023 av MrJeppePonken93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.