Gäst Kaktus-Killen Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 som dom flesta som gillar hl/hl2 vet så finns d ett Gravitations-vapen i HL2 som man kan lyfta upp nästan allt, jo eftersom man kan spela HL2 multiplayer så tänkte jag att om gravitations-vapnet (aka Manipulator) finns i MP så kommer ju alla bara ta upp varandra i luften med Manipulator eller? dom kanske inte har med den i MP men ändå ;) vem längtar mest? JAAGG!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 mm har också sett det..ser skit ballt ut. jävligt najs grafik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 På filmerna jag har sett, lyfter dom aldrig något annat än vissa föremål, skulle inte tro att man kan lyfta de som lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 På filmerna jag har sett, lyfter dom aldrig något annat än vissa föremål, skulle inte tro att man kan lyfta de som lever. nej tror jag inte häller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jo d kan den.. den kan ta up object och med secondary fire såskjuter man iväg dom me kraft.. d e ju ett vapen trots allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 som dom flesta som gillar hl/hl2 vet så finns d ett Gravitations-vapen i HL2 som man kan lyfta upp nästan allt, jo eftersom man kan spela HL2 multiplayer så tänkte jag att om gravitations-vapnet (aka Manipulator) finns i MP så kommer ju alla bara ta upp varandra i luften med Manipulator eller? dom kanske inte har med den i MP men ändå ;) vem längtar mest? JAAGG!!!!!!1 nice =) coola saker vdet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.