tokadish Skrivet 22 November 2021 Rapport Dela Skrivet 22 November 2021 Hej, Vad har ni för roliga favorit uttryck i svenskan? Gamla som nya? Mina är Ana ugglor i mossen Lägga rabarber på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 November 2021 Rapport Dela Skrivet 23 November 2021 Skita i det blåa skåpet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 24 November 2021 Rapport Dela Skrivet 24 November 2021 Född i farstun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJeppePonken93 Skrivet 3 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2023 jag är ju inte född igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evalbrektsone9 Skrivet 4 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2023 Min favorit: DET LIGGER EN HUND BEGRAVEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.