Sakurra Skrivet 15 Juli 2023 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2023 Hej, håller på att skapa ett nytt svenskt habbo hotel. Undrar om någon har spelat habbo tidigare, och ifall ni har erfarenhet/kompetens som kan vara en bra tillgång. Något ni är intresserade av? Spelet är i princip klart, krävs några små justeringar bara som jag i nuläget jobbar på. Öppning sker nu om en vecka eller två. Skriv i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Ok, vad roligt. Jag har sms-betalningar i mitt spel. Jag tycker det är bra om spelet är Name Generator-anpassat, alltså dvs att man kan ha ett genererat namn som användarnamn, helst från nån annan sida o sådär. Möjligtvis lite livvakter, och roliga events som dyker upp spontant på varje sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Dessutom kan jag berätta det att man kan använda Kommandotolken som säkerhetssystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Hur går det med spelet? Väntar febrilt! Är rätt bra på Habbo Hotel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.