FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Rapport Skrivet 26 Augusti 2023 Jag hÄller pÄ och gör ett spel som heter Ethereal-princess.com; Vi kommer att ha en dator pÄ JÀrntorget i Göteborg tillgÀnglig för alla. DÀr kan man skapa gratis konto, annars kostar det 200 kr kontot och 400 kr för uppgraderat konto. Man betalar hallon med avkastning. Jag har anvÀnt mig lite av cmd. Mitt spel ligger pÄ Webhotellet Websupport. Jag behöver veta hur man gör en interaktiv knapp: En knapp som berÀttar att "nu ska hunden matas". Jag hÄller pÄ och gör spelet up-to-date. KÀnns sÄ jobbigt för rösten sÀger att jag Àr IP-bannad. Jag har bannat nÄgra personer. Spelet kommer att launchas i nov 22, 2023. Klockan 20:00 pÄ Keybar i Göteborg. Jag försöker som sagt att göra en interaktiv knapp. Det kan jag kan hittills Àr: <?php $username = $_POST['username']; if ($_POST['submit'] === 1) { echo "Text here!"; } ?>  Det hÀr rÀcker ju, sÄklart inte. Hur gör jag? Jag undrar Àven hur man gör en korrekt MySQL Query. 1 Citera
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 26 Augusti 2023 Eftersom att det Àr ett interaktivt spel kommer vi att ha interaktiva knappar. Citera
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 26 Augusti 2023 Vi fick vÄr första chincotaegue valp idag Citera
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2023 Jag vill anmÀla detta som Tidning Citera
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2023 Jag har bannat Flashback Forum Citera
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2023 Din lilla dödsstraffhora 4 Citera
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2023 Era blindfockar Citera
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2023 För att lÀgga in mitt sÀkerhetssystem i din hemsida skriver du bara <!-- ~~ -->  Citera
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2023 Din lilla krumelur 1 Citera
ImbazFuhrerII Skrivet 30 Augusti 2023 Rapport Skrivet 30 Augusti 2023 13 timmar sedan, skrev FixedDragon13: För att lÀgga in mitt sÀkerhetssystem i din hemsida skriver du bara <!-- ~~ -->  Jag vet inte hur man gör, hjÀlp mig Citera
peterojanpera Skrivet 4 September 2023 Rapport Skrivet 4 September 2023 För att skapa en interaktiv knapp behöver du anvÀnda dig av HTML, CSS och JavaScript. Du skulle kunna anvÀnda en `<button>` eller `<input type="submit" />` HTML-element och sedan anpassa stilen med hjÀlp av CSS. Att lyssna efter knappen med JavaScript skulle kunna göras med "onclick" eller "addEventListener" funktioner. För att göra en SQL-frÄga behöver du först förstÄs behöver du först förstÄ SQL-syntaxen. Normalt skulle en SQL-query lÀses som: SELECT som Àr vad du Àr ute efter att vÀlja, FROM som Àr tabellens namn som du vill ta data ifrÄn, varpÄ ett WHERE-sats med villkor som kommer att begrÀnsa din sökning. Om du vill lÀra dig mer kan du kolla in lÀnkar som https://www.w3schools.com/sql/default.asp, som ger en stor grund för att lÀra dig SQL. 1 Citera
Rekommendera inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.