FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2023 Jag håller på och gör ett spel som heter Ethereal-princess.com; Vi kommer att ha en dator på Järntorget i Göteborg tillgänglig för alla. Där kan man skapa gratis konto, annars kostar det 200 kr kontot och 400 kr för uppgraderat konto. Man betalar hallon med avkastning. Jag har använt mig lite av cmd. Mitt spel ligger på Webhotellet Websupport. Jag behöver veta hur man gör en interaktiv knapp: En knapp som berättar att "nu ska hunden matas". Jag håller på och gör spelet up-to-date. Känns så jobbigt för rösten säger att jag är IP-bannad. Jag har bannat några personer. Spelet kommer att launchas i nov 22, 2023. Klockan 20:00 på Keybar i Göteborg. Jag försöker som sagt att göra en interaktiv knapp. Det kan jag kan hittills är: <?php $username = $_POST['username']; if ($_POST['submit'] === 1) { echo "Text here!"; } ?> Det här räcker ju, såklart inte. Hur gör jag? Jag undrar även hur man gör en korrekt MySQL Query. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2023 Eftersom att det är ett interaktivt spel kommer vi att ha interaktiva knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2023 Vi fick vår första chincotaegue valp idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2023 Amma valpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2023 Jag vill anmäla detta som Tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2023 Jag har bannat Flashback Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2023 Din lilla dödsstraffhora 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 27 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2023 Era blindfockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 För att lägga in mitt säkerhetssystem i din hemsida skriver du bara <!-- ~~ --> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Din lilla krumelur 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 30 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2023 13 timmar sedan, skrev FixedDragon13: För att lägga in mitt säkerhetssystem i din hemsida skriver du bara <!-- ~~ --> Jag vet inte hur man gör, hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peterojanpera Skrivet 4 September 2023 Rapport Dela Skrivet 4 September 2023 För att skapa en interaktiv knapp behöver du använda dig av HTML, CSS och JavaScript. Du skulle kunna använda en `<button>` eller `<input type="submit" />` HTML-element och sedan anpassa stilen med hjälp av CSS. Att lyssna efter knappen med JavaScript skulle kunna göras med "onclick" eller "addEventListener" funktioner. För att göra en SQL-fråga behöver du först förstås behöver du först förstå SQL-syntaxen. Normalt skulle en SQL-query läses som: SELECT som är vad du är ute efter att välja, FROM som är tabellens namn som du vill ta data ifrån, varpå ett WHERE-sats med villkor som kommer att begränsa din sökning. Om du vill lära dig mer kan du kolla in länkar som https://www.w3schools.com/sql/default.asp, som ger en stor grund för att lära dig SQL. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.