FixedDragon13 Skrivet 30 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2023 För att må bra, måste du, först ta hänsyn till dig själv. Börja med att lokalisera dina tankar. Kanske ta hjälp av lite psykologi. Har du mycket tankar om hur universum inte finns eller om hur man kan bli störd? Tja, universum behöver inte finnas och STÖRD är likvärdigt med Project Stargate som FAKTISKT är en konspirationsteori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 31 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2023 Hej @FixedDragon13 Jag är väldigt orolig över min kompis @Horizon efter det att hans katt sprang iväg. Han har slutat lyssna på Zappa, han sover oftare mer än 16 timmar per dygn, och han snackar bara om något jävla datorspel som inte finns. Jag misstänker att snubben går runt i dimmorna av en feberdröm, men det är ju deppigt om han bara är ledsen. Kan inte du skicka ett snällt och uppiggande meddelande till honom, innan han slutar äta? Eller ännu värre, aldrig slutar? Tack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2023 Jag ser skuggfigurer och hör obehagliga röster. Slutet är nära. Snälla hjälp mig, @FixedDragon13 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.