Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Jag vet hur man får mew!Jag har den på Lvl:100 men på detta fusk har den level:7 men jag gjorde Rare Candy fusket och gav Mew 93 rare candy... gå in på http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv där visar dom en film hur man fångar Mew...fångade den på det viset :P om du undrar nåt så fråga bara.. Redigerat 7 Augusti 2004 av Matte127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Men finns d inge sätt att fånga Mew på pkm Silver eller d andra spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vet ej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 onödigt inlägg. ruby10. menmen. B) det finns inget fusk till det men man kan ju alltid byta till sig från g/r/b ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 *Snyft* Då måste man ha HameShark eller Action Play!Eftersom jag känner ingen som ha Mew! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 men om du eller nån annan har pkmn röd/blå/gul så kan dem göra fusket sedan byter ni/du över och klonar sen ger du tillbaka mew ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 men om du eller nån annan har pkmn röd/blå/gul så kan dem göra fusket sedan byter ni/du över och klonar sen ger du tillbaka mew ;) Min bästis's kusin ha Röd...Men jag tro inte att han gå me på d... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag har röd :P skulle kunna tänka mej att sälja det. eller byta mot poäng...e nån intriserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (AmySappfire @ 10/08-2004 17:10:46) men om du eller nån annan har pkmn röd/blå/gul så kan dem göra fusket sedan byter ni/du över och klonar sen ger du tillbaka mew ;) Min bästis's kusin ha Röd...Men jag tro inte att han gå me på d... vadå då, vill han/hon inte ha mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (No Fear @ 10/08-2004 21:32:45) (AmySappfire @ 10/08-2004 17:10:46) men om du eller nån annan har pkmn röd/blå/gul så kan dem göra fusket sedan byter ni/du över och klonar sen ger du tillbaka mew ;) Min bästis's kusin ha Röd...Men jag tro inte att han gå me på d... vadå då, vill han/hon inte ha mew Tro du att han skickar över den te mej när han ha fått Mew?Förresten så ha jag jagat han runt hela skolan för att han sa nåt te mej!Värsta fiende <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 aha, okej trode han bodde i närheten. Jagat honom runt hela skolan, okej värsta fiender alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 aha, okej trode han bodde i närheten. Jagat honom runt hela skolan, okej värsta fiender alltså Men lyckats inte klå honom eftersom mina bästisar fick tag i mej när jag precis hade honom...Eftersom han va yngre än mej så hjälpte mina bästisar honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg