jack Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 `vet nån hur jag får hjälp på americas army jag e ny på det spelet så jag vet inte hur man lägger sig ner eller hur man springer plz answer PS.ge mig era msn adresser så at ni kan visa mig lite om spelet och hur man kan bli bättre. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vilket sammanträffande. jag fattar heller inget på americas army. det ända jag kan köra är training fast det är tråkigt. :blink: :ph34r: :unsure: :angry: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Först ska ni skapa en profil, sen måste ni klara alla träningar för att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crumbs Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Skapa ett konto på www.AmericasArmy.com och logga sedan in med uppgifterna i "Personal Jacket" i spelet. Sedan måste ni klara av en del träning innan ni kan börja spela online. Vill även passa på att tipsa om ett svensk community där det finns en del tips och trix. www.AmericasArmy.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 det finns ett sät att slipa göra träningen iallafall lite av den men jag minns inte vart jag hittade den ;) ska kolla vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.E.A.R Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 JAG Fatta ingeting :unsure: fatta inte hur man spela online helle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crumbs Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) JAG Fatta ingeting :unsure: fatta inte hur man spela online helle Jag misstänker att du har tankat hem och intallerat spelet. :) Sen måste du gå in och registrera ett konto på AmericasArmy.com (Klicka på "Register" uppe i högra hörnet på förstasidan.). När du har fått ett aktiveringsmail så fyller du i dina uppgifter i "Personal Jacket" i spelet och loggar in. Nu så måste du göra "Basic Training" och klara den. Efter varje moment (hinderbana, vapenkännedom, skjutövning) så måste du "spara" uppgifterna. När du klarat dessa tre så kan du spela några av banorna. När du klarat "fallskärmshoppet" så får du tillgång till några banor till. När du spelat upp dig till 15 i honor (man börjar på 10) så kan du göra Special Forces-träningen och då har du tillgång till alla banor. För att spela online så klickar du på "Deployment" och sedan på "Filter". Markera den banan du vill spela och tryck sedan på "escape". Klicka nu på "refresh"-knappen och en herrans massa servrar borde poppa upp. Notera att du kan bara joina dom banorna som du klarat träningen till. MOUT McKenna är den banan som behöver minst träning (Basic training). Notera att det finns ingen singelplayer utan alla banorna är online. Du måste även vara uppkopplad när du gör träningen. Hoppas att det löser sig för dig. Lycka till! Redigerat 8 Juni 2005 av Crumbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.