XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) silent hill! opps det fanns visst inte tillgc! Redigerat 27 Juni 2004 av XabeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Allvarligt talat.. Jag kanske e lite lättskrämd.. men Resident Evil 1 är skitläskigt.. Särsklit när de där hundarna hoppar in genom fönstrerna och man är jagad av asmånga zombies.. Rekommenderar det starkt. Det enda jag stör mig på är kontrollen.. hoppas det blir bättre i RE 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det är ju typ likadant i filmen så man är ju beredd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 <_< Alla kanske inte sett filmerna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Bloddy rein?.... Jaja, buffy är väll inget bra spel?.... Det verkar inte så iaf.... menar du BLOODY RAIN? vet inte om d e ett spel (bloody rain men jag vet inte om han stavat fel :unsure: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det är ju typ likadant i filmen så man är ju beredd! Vilken film?... Menar du resident evil eller buffy?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) bloody rain handlar om en man som på något sätt teleporteras till en blodig och ödelagd värld där alla mäniskor är utrotade och monstren härskar över världen man har vapen från ynkliga knivar till blodiga monster vapen till en omöjligt och läskigt uppdrag när jag körde det vågade inte jag spela mer för det var FÖR mycket blod ock skrik och rädsla när man inte anar nånting fören en blodig demon kommer med sina hårresande läskiga skrik OBS: SPELET ÄR FRÅN 18 ÅR DET REKOMMENDERAS!! Redigerat 14 Juli 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg