Gäst Golden Star Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag kan fusken. Tryck på start. Sedan trycker du på R2, L1, R1, L2, Vänster, Cirkel tätt inpå varandra fast inte samtidigt var noga med att du inte trycker fel någon gång. det misstaget gjorde jag. Om koden funkar så kommer du att höra ett "Ooohh" och en liten typ tomtenisse ställer sig på trottoaren. och R2, L1, R1, L2 är inget "för-tryck" utan det ingår i koden(fusket). ok tack!äntligen någon som fattade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Silver Star @ 27/05-2004 20:40:26) Jag kan fusken. Tryck på start. Sedan trycker du på R2, L1, R1, L2, Vänster, Cirkel tätt inpå varandra fast inte samtidigt var noga med att du inte trycker fel någon gång. det misstaget gjorde jag. Om koden funkar så kommer du att höra ett "Ooohh" och en liten typ tomtenisse ställer sig på trottoaren. och R2, L1, R1, L2 är inget "för-tryck" utan det ingår i koden(fusket). ok tack!äntligen någon som fattade! visst. kontakta mig om du behöver mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingdomHeartsÄlskare Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 förlåt om jag är lite trög men jag skulle vilja ha hjälp med kingdom hearts. Jag undrar hur man gör för att mixa ihop saker i mogs värkstad och så undrar jag varför det inte kommer upp någon ny värld efter aladin världen,måste man ha en till gummi bit?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Kingdom Hearts @ 30/05-2004 11:02:27) (Silver Star @ 27/05-2004 20:40:26) Jag kan fusken. Tryck på start. Sedan trycker du på R2, L1, R1, L2, Vänster, Cirkel tätt inpå varandra fast inte samtidigt var noga med att du inte trycker fel någon gång. det misstaget gjorde jag. Om koden funkar så kommer du att höra ett "Ooohh" och en liten typ tomtenisse ställer sig på trottoaren. och R2, L1, R1, L2 är inget "för-tryck" utan det ingår i koden(fusket). ok tack!äntligen någon som fattade! visst. kontakta mig om du behöver mer hjälp. ok!tack! :rolleyes: förlåt om jag är lite trög men jag skulle vilja ha hjälp med kingdom hearts. skapa en anna tråd! <_< det här handlar ju om helt annan sak! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg