Hoppa till innehåll

Hercules

Rekommendera inlägg

Jag är vid coloseum och jag har klarat "Phils cup" och "Phegasus cup" sen håller jag på med Hercules cup.

På "hercules cup" har jag klarat alla steg utom det sista där man möter Hercules.

Men det går inte att klara Hercules för när jag slår på honom och använder magi mot honom skadas han inte någonting.

Vad är felet?

//Jompa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

När du slåss så kommer det fram tunnor. Ta en och kasta på honom så kan du gå fram och slå skiten ut honom. Fortsätt såhär och när han snurar runt så får du akta dig så ta inte glide och flyg iväg för det blir inge bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Klarade honom precis! Min mamma och pappa behövde hjälp för dom kunde inte klara det. Men jag fattar itne hur man kommer undan när han snurrar runt! När han springer emot sig så kan man ta guard och attackera honom men när han snurrar runt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klarade honom precis! Min mamma och pappa behövde hjälp för dom kunde inte klara det. Men jag fattar itne hur man kommer undan när han snurrar runt! När han springer emot sig så kan man ta guard och attackera honom men när han snurrar runt då?

Då tar du också "guard" Så fort han är på väg emot dig med spinn-attacken tar du guard. Ibland åker han även tillbaka när han ser dig göra så. Men ta då lock on på honom samtidigt, då han attackerar från mer än en vinkel. Har du lock on på honom kommer dock Sora göra detta automatiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...