Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag har inte cd-key till starcraft e det nån som har den?! jag behöver den till onlinespel...!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 men LOL! man får ju en cd-key när man köper StarCraft! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 som om jag inte visste det men jag har ett bränt spel hallå!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Och hur i h*lvete skulle vi kunna veta den koden DAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ni e så sega! ge mig koden om ni har spelet bara!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 och varför ska vi slösa våran kod på dig??? köp spelet istället så får du en egen kod lr ta koden av honom/henne som du brände av jag har kört 2 på samma kod så det funkar!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 För det första, smaragd sluta att vara en fjortis. För det andra, smaragd sluta klaga på att vi är sega. Och för det tredje så har jag fått för mig att man inte får skapa sånahär trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg