Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 kommer det komma nintendo Nexux?? jag har sett bilder på det och hört om det... eller ersätter NINTENDO DS det??... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nexux är ju en Tv-konsoll, inte en Bärbar konsoll, så jag tror inte det... (Alltså att DS ersätter Nx... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nexux kommer det såvitt jag vet inte heta. det kommer heta N5 eller Nintendo Revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 N5 är ett Produktnamn, dvs ett tillfälligt namn som används under uppbygnad och framsteg av saken (konsollen)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kommer det komma nintendo Nexux?? jag har sett bilder på det och hört om det... eller ersätter NINTENDO DS det??... kanske är en slax Tillbehör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Exakt Nexus är bara ett rykte. och OBS de heter Nexus (ryktet alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Men PsX finns ju? Varför lägegr du in rykten som ej e sanna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vad jag vet är Nexus bara ett rykte, som PsX eller nåt.. Det kommer inte komma ngt sådant vad jag vet.. :student: PSX är en maskin som spelar upp PS2 spel men som även har dvd brännare och hårddisk, den finns till salu i japan(tror jag) så kalla inte den för rykte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (Ozoon @ 03/07-2004 00:52:21) Vad jag vet är Nexus bara ett rykte, som PsX eller nåt.. Det kommer inte komma ngt sådant vad jag vet.. :student: PSX är en maskin som spelar upp PS2 spel men som även har dvd brännare och hårddisk, den finns till salu i japan(tror jag) så kalla inte den för rykte! psx säljer dem också i SVERIGE :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag vet bara att ds och psp kommer men jag kan inte så mycket om sånt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Nexus är ett skit gammalt rykte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg