Om manhar en banner som man vill ha i sin presentetion, hur gör man då för att sätta in den?
Om Man Skall Sätta In Banners
Du måste först lägga upp bannern på internet. Det gör du lätt genom att gå in på upl.silentwhisper.net och registrera dig. Sen tar du "Upload" och sen trycker du Bläddra, sen väljer du bannern, sen trycker du Upload igen. så klickar du på den lilla länken som står där. och markerarar den lilla länken som kommer upp i rutan sen går du in på forum.fuska.se. Min kontrollpanel--->>Ändra Presentation. Sen trycker du på IMG knappen över där du skriver. Sen klistrar du in länken där. sen trycker d Uppdatera.. (tror jag)... sen är det klart! Du måste ha köpt Fler bilder i affären. kostar 600 poäng
Låter krångligt men är säkert lätt när man vet exakt hur man gör!
Det är lätt.. Men jag förklarade lite krångligt kanske :unsure:
Man kan ju alltid försöka!
Det är väldigt lätt.Låter krångligt men är säkert lätt när man vet exakt hur man gör!
vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure:
Kolla i min press.. där ser du en banner ;)vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure:
ok!tack! :rolleyes:(Omega @ 30/05-2004 10:07:22)vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure:
Kolla i min press.. där ser du en banner ;)
Det är en avlång avatarvad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure:
han har ju redan svarat! <_<(orson @ 30/05-2004 15:03:29)vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure:
Det är en avlång avatar
den va fin, Omega! :)
Jag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men...
Jag kan göra en åt digJag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men...
off topic!(orson @ 30/05-2004 21:11:47)Jag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men...
Jag kan göra en åt dig
Du som undrade hur man fixar banner i pressen.
Ladda upp en bild på nätet (hoppas du vet hur man gör)
Sen köp en grej i affären (affär>presentation>den som gör att man kan ha extra bild i pressen)
Sen går du till din profil (du klickar på ditt namn och så ser du typ i mitten profil)
Sen till vänster står det typ ändra presentation.
Sen tar du fram din banner addres och så trycker du image där vid knapparna sen skriver du in länken till din adress sen trycker du OK!
KLART!
hoppas det var lättare att förstå
Måste den vara på internet eller kan man ladda upp den från en sparad fil på datorn?
Du laddar ju upp den via internet ifrån en fil från datorn. Där sparas den i upl.silentwhipser.com data (din användares "my files")
Du klickar på den en/två gånger och sedan kommer länken till filnamnet fram osv..blabla...
Tar du bort den ifrån "my files" komemr bilden inte att synas. Blir error typ.
Du måste vara på internet också ja ;)
Ok, fortfarande lite förvirrad men jag tror att jag fattar! Men måste man regestrera sig på silentwhipser för att kunna lägga upp den på ntet!
Eller någon annan stans(där man tillåter remote linking)...
Jo det förstår jag att man inte bara kan göra det på silentwhispser!
http://upl.silentwhisper.net ska det vara.Du laddar ju upp den via internet ifrån en fil från datorn. Där sparas den i upl.silentwhipser.com data (din användares "my files")
Du klickar på den en/två gånger och sedan kommer länken till filnamnet fram osv..blabla...
Tar du bort den ifrån "my files" komemr bilden inte att synas. Blir error typ.
Du måste vara på internet också ja ;)