Vet_inget Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag tycker att du ska ta ruby, men det e ingen skillnad, bara att du kan fånga olika pokemon i dom olika spelen! Jag har ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag tycker....SAPPHIRE ;) Håller lungt med ;) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 lätt sapphire för kyogre e bättre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 egentligen kan man inte säga att det är bäst.. de är lika bra men jag föredrar Sapphire :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jaaaaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 köp sapphire, de e typ bäst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ja sa de inann.. dom e inte bättre det e ju smaken som avgör.. (hehe smaka på de :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg