softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 asså jag behöver hjälp med legend of goku2.Jag har fasnat där med cyborgerna.jag kan inte hitta den sista saken man sak förstöra så att man kan gå till dr.gero´s labb.Plz hjälp mig jag väntar med spänning :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 har inte kommit dit än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Heter det inte Legacy of goku? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 joo men jag var väl trött...legecy of goku heter det ju påriktit.förkåt mig men kan ngn hjälpa mig??jag ärlskar spelet men nu när jag inte kan det så är det bara tråkigt.SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Om du ska till dr geros labb så ska du hitta tre maskiner men du måste möta honom 3 gånger innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag vet det jag har försört 2 men jag hittar inte den tredje Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Kolla på hjälp... det jag har skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bernt755 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 hej jag har möt honom 3 gånger se kan man gå till robot gubben labb port med laser väggen sen titta på map eller kartan ser du (nästa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bernt755 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 en liten väg till höger om kartan sen ska du gå längst bort som så kommer ner stor dinosar som liger på ägg så ska du se efter en plats så äggen kan liga där varmastenar. ser du den lite på vägan. p.s akta dej för fienden kan förstöra äggen när du bär .... förstår du nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bernt755 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 och nu är jag jagar 16-17-18 robotar dom är lät Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag vet var den sista är!! när du kommer upp där vid strålarna till geros labb så ska du vänster och sen därborta i en grotta finns en massa spakar mörkblå,grön,svart ska du slå on/off på jag e med där Conrad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 är det vid det där musikhuset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg