Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 i månaden alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Undead tror jag jag ska vara... Dem är häftiga, skulle vara kul om man kunde vara Arthas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 hur mycket kommer spelet att kosta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Kanske 300 spänn att köpa... Jag skall vara mest Orc och human! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 i månaden alltså? jepp, och själv tycker jag att det inte är så dyrt och hur man betalar det så kanske man ska gå till en spelbutik som te x game och köpa spel kort där det stog en kod som man skriver in i spelet.....så jag kommer att sitta as länge och spela för att andvända så mycket som möjligt av speltiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag tror jag ska va tauren eller night elf druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Är det ett expansion pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Kan ni svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Men kan ni svara :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag ska vara robot folket i klass tre om du vet vilka jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.