Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hur gör man full second glide? Jag har några cheats, saknar big head Ratchet eftersom att man måste göra full second glid på den, Jag saknar också big head enimes för här på fuska.se står det att den är samma som big head Clank! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 du ska ducka och snurra ett varv!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Sjysst! det visste inte ens jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingdomHeartsÄlskare Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 förlåt om jag är lite trög men jag skulle vilja ha hjälp med kingdom hearts. Jag undrar hur man gör för att mixa ihop saker i mogs värkstad och så undrar jag varför det inte kommer upp någon ny värld efter aladin världen,måste man ha en till gummi bit?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 du ska ducka och snurra ett varv!! FEL Då gör man full second crunch! :( Du KingdomHeartsÄlkare, starta ett nytt ämne istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ok....sorry jag läste fel=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Äh, alla gör fel ibland! ;) Men jag undrar vad man skall göra! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg