softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 kan ngn skaffa "avatar" (eller hur det heter) till mig??? snälla :?: då hade jag blivit :lol: :D :P :) annars :cry: :frown: :( :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 du går på profil och sen tryck på avatar och sen bläddra om du har en på datorn lr ladda upp från en annan sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 k tack så hemskmycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Visst är min avatar vacker. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 eeeehehehehe....javisst......hehehehehehehe.......men min e snyggast!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Min e grym fast jag tyckte att dragon_girl hadde finnare inan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 men ska vi snacka grymma avatars så kan ni ju kolla på min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 din e mindre vacker ozoon =). min har ju grymme laget på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 ZYPER GJORDE JU LÄTT DEN GRYMMASTE AVATAREN åt mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Visst är min avatar vacker. ;D jo, den var gullig, men kaninen på min bild är min söta lilla ninis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag gillar min bild på Ganondorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 din e jättevacker ozoon =). min har ju näst grymmaste laget på hittade ingen på MIF¨ jag förstår att du tycker som du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.