Chain Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Ja, verkligen snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Jo, själv tycker jag då min e snyggast.. Min inspiration av Dax och Chains grymma talang av avatar skapning och Vips!!! En rulande avatar =) Med det menar jag att min avatar e snygg plus att Chain gjort ett bra jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 HALLÅ!!! kolla på vad som startade inlägget han ville ha en fin avatar inte höra om erat snack om fina avaterer hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Ne det vet vi alla, men det började med att en skrev: "Är inte min avatar fin?" Därför skriver vi så här tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 chain har grymmast men jag tycker min är snygg också chain har gjort den :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Mm.. Som skrivet har Chain gjort min, fast jag målade til llite grejer på den, kanten gjorde jag orange och jag fyllde i en blå prick som råkat bli missad i den svarta bakgrunden, det fattas bara för mej att lära mej de olika texterna, hur man gör dem och så, sen kan ju jag göra avatarer!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 min e grym och jag gillar även Silver/Golden mews avtar men ganondorf kolla på min da!!!!!!! och tusen tack till zyper som gjorde den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 kolla min då är inte den snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 är det där onödigt spam eller vad! håll er till ämnet och skriv inte om ni inte har nåt vettigt att säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jo din är ganska snygg gameking men varför har du en pokemon du borde ha typ en kung som spelar tv-spel eller nått annat iställe för en pokemon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 24 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ska jag erkänna så tycker jag att "smile" har en fett avatr.den e grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag kan också göra avatarer om det behövs, det står ju i min signatur men ändå.. Vem har gjort den avataren du har nu softy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.